tisdagskväll

Godkväll,

klockan är 20:29 och jag har hunnit med en massa att göra, dels packat halva väskan, duschat och packat idrottsväskan inför imorgon.        utv samtalet gick hyfsat, vi gick igenom mina omdömen, och därmed kom vi fram till att jag kan höja mig i tre ämnen till, dvs matte - no - svenska.        träffade marcusraring en stund innan, så det fick bli en snabb sväng ner på tempo, glass och choklad (a)        nu har jag som sagt packat mestadells, lovade dock Sophie att vi skulle ta en kaffe imorgon och packa samtidigt, som det ser ut nu så blir det så, för packningen går fruktansvärt segt och huvudet domnar snart, och sängen börjar kalla!

ska försöka ringa älskling också, om han nu vill prata med mig. han verkar helt sur och allting går bara utför snart känns det som  "/     jag älskar robin.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0