omkring mig kretsas stress

Just nu vill jag bara koppla av och försöka glömma all panik.    har så fruktansvärt mycket att göra nu, plugga på samhällskunskap tills på tisdag då jag har ett rejält prov, även plugga på traktorkortet, fast jag känner dock att traktorkortet får vänta tills jag kommit hem ifrån kreta, allt annat får faktiskt gå före.
packa? åh.. jag känner mig stressad kan jag lungt säga. jag har börjat så smått med packningen, typ två par shorts och fyra linnen, det får jag ta på onsdagkväll =/ i sista minuten.

Dagen har varit ganska lugn annars, Petra kom och klippte oss som sagt, för er som inte vet så är Petra frisörlärare på Polhem skolan i Lund. jätteduktig & trevlig tjej.
Jag klippte enbart topparna, känner för att ha håret långt till sommaren. 

Imorgon dock, har mormor & jag planerat att hon ska hämta mig vid tre på skolan sen sticker vi till Nova och kollar på en klänning på Gina Tricot som jag tror hade blivit bra till skolavslutningen.       efter det blir det tandläkaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0