mycket på en gång.

Gott  folk!

hemma i hemmestorp igen!,


Idag;

Vaknade upp hos moster idag. otroligt sällan jag är där så det var verkligen jättekul. käka frukost, övade samt lite på svenskprovet, och sen till Laurenti kliniken i stan för att kolla min snarkning :$, visar sig att jag har kraftig kvalsterallergi. dvs små kryp som äter hudrester från sängkläderna! låter hemskt.
Bussen hem till veberöd, där pappsen hämtade mig och körde mig till skolan.
NU sitter jag här och egentligen väntar på robin, men han ringde nyss och sa att han inte kom förän 7, så får vänta ett tag till.    mat snart, tack och adjö.



Igår;

blev först frukost med pappa, hos gunnarsson. jättemysigt med er.
vidare hem och tog bussen till Lund för att träffa mamma på hennes jobb, för att sedan åka vidare till st lars.
Det gick vel som väntat där, tårar&tankar.   min psykolog har även skickat en remiss till dagvården på st lars, vilket menas med att jag ska hoppa av skolan efter att nationella proven är över, 6 maj! där efter kommer jag vara på st lars, för att lära mig äta rätt och inte må så här dåligt som jag mår.

efter st lars mötet, körde mamma mig till nova, där möte jag Andre raring <3 vi gick runt i affärer och snacka skit.
blev bussen till stan och sen en kebab till mig, och nån jäkla parrots energikaka till andre.
hemma hos moster vid 7 sen klädde jag på mig tränningskläder och joggade en runda i stan, fysatan vad mysigt, men pinnsamt.. alla var extremt fintklädda i stan en onsdagskväll, med en massa musik, och där kommer jag med svettiga tränningskläder, fräsht janni!
Väl åter hemma hos moster kom min kusin på besök, efterlängtade kusin cenny <3
hängde med han hem till hans lägenhet och cheka där, fint som tusan.
vid tio begav jag mig hem i mörkret på cykel, läskigtläskigt. 
GODNATT vid 23.00

Kommentarer
Postat av: sophie

finns här för dej

2008-04-12 @ 17:41:51
Postat av: sophie

finns här för dej

2008-04-12 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0