kalas för louise

jag känner bara hur magen växer av all mat jag ätit ikväll, firat Louise som blev fjorton idag så det blev grillat och en massa onyttigheter till det. tyvärr så är man glad i mat så man kränger tills man känner hur allting bara tar emot.
Louise fick en massa fina presenter, och utav mig fick hon ett halsband ifrån guldfynd som jag hoppas hon kommer använda, även om det inte riktigt är hennes stil att bära halsband, men det var precis därför jag köpte det till henne, det börjar nämligen bli dax.   .. en extra glad janni blev det idag, kom nämligen in preliminärt på turism & hotell linjen på vipeholm i Lund, som jag är otroligt glad över.
ska lägga mig i sängen nu och plugga samhällseknomi som jag har prov på imorgon, mår genast dåligt över hur kasst det kommer gå. ingenting fastnar när man är trött kan jag säga.    men godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0