härlig stämmning

övermätt kan man säga.       grillat är aldrig fel, mamma ringde i förmiddes och drog en ide om att vi skulle grilla kött ikv, naturligtvis höllt jag med, och så blev det.
Skolan gick hyfsat bra, löpning på idrotten, som nästan fick mitt hjärta att stanna, puh "/
När jag väl kom hem såg jag att ett brev från H&M hade kommit, ang mitt paket, så om en kvart eller så ska jag ner och hämta det i byn!   dels en bikini(aa) snart kreta, fyför vad skönt det ska bli -

Ringde vägverket för ett tag sedan, ang traktorkort, så nu är det bara att skicka in massa papper till länsstyrelsen, sen kurs (y) fixar sig.        jag älskar och saknar min robin väldans mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0