Ett städat och fräsht rum

Nu har jag äntligen städat klart rummet som endast tagit mig 1 ½ timme. Känns otroligt bra!

Dagen annars har jag faktiskt spenderat hos familjen gunnarsson, undra på varför jag är där så ofta, så är det så att jag känt dom hela livet och känner mig som hemma där.  så där har jag, louise, magnus & åsa rasat deras ena STORA träd, och sedan plockat en massa träd, till majbålet uppe på södergård. tyvärr får jag förmodligen inte vara med och fira majbålet, för det är den natten när jag & syster kommer hem ifrån kreta! we have to see.
Till det blev det grillad korv och mys i solen(a)     .

Ännu en promenad med harley blir det nu!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0