en joggingtur i solen

alldeles strax blir det att ta på sig tränningskläder och ge sig ut i solen, jag är riktigt sugen på att springa dels över att jag ätit rent för mycket onyttigt idag, tårta & glass.. känner mig som en uppblåsbar ballong eller något liknande.
jag har sagt några gånger nu att det är slut med sånt men ser lika gott ut varje gång och är himmelskt svårt att undgå.   Varit ute hela dagen också, det är bra janni!  meckat på epan, och bakat den enormt goda tårtan, som det kommer bild på senare ikväll. har inte lust för att lägga in den på datan ännu så det får ta sin tid, men den kommer upp någon gång i dan, lönt att sitta och diskutera om en tårtjävel?       över till annat.

Kreta om 5 dagar    ... Chania/Platanias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0