börjar bli drygt att vänta.

Gymnasievalet är otroligt jobbigt, jag har ännu inte bestämt mig helt för vad jag vill/ska gå.
Satt och klurade igår på mitt andra omval som jag visserligen redan har bestämt för att göra,  som mitt andraval har jag valt hotell&resturang i ystad, och det får det bara inte bli, Så den 21 april blir det omval och istället blir det Samhälle inr. Personal & beteende.  på infokomp. det låter bättre iaf!

Enligt tidningen igår så ska vi få reda på preliminärt intag idag, men enligt en annan tidning skulle vi fått reda på det förra veckan, det börjar bli drygt att vänta när man kollar det varje dag "/

06:48 -  ska ta på mig kläder och lite smycken sen skolan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0