11 timmar kvar

gud vad härligt!   nu är det endast 11 timmar kvar tills jag ska vakna återigen och upp för att göra mig iordning och åka iväg till sturup , där flyget bär av till kreta vid sju tiden.
ska bli jätteskönt att komma ifrån sverige och allt elände ett tag "/    jag kan faktiskt tycka att jag är värd denna resan, för att njuta och försöka må bra.       kommer ha ett gigantiskt problem bara, nämligen allt ätande.. det kommer bli långa promenader på kvällen . men trevligt det också,
första gången jag flyger dessutom, så jag har ingen anning hur det känns, men hört att man ska tugga tuggumin och lyssna på jättemycket musik, några fler tips kanske?

jag kom för en stund sen hem ifrån gunnarsson, där jag överlämnat mitt gymnasieomval på skrivet. som hon sedan ska lämna vidare till yrkesvägsledaren. tack för det sötnos.
NU ska jag faktiskt packa klart mina grejer och kläder, sen blir det en promenad med harley älskling.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0